Jak schudnąć do sylwestra? 3 proste triki, które uratują twoją figurę zimą

Zimą robi się chłodniej, więc aura nie sprzyja wychodzeniu na zewnątrz. Za to w wolnym czasie wolimy posiedzieć przed telewizorem i…może zjeść coś niezdrowego?

Wysoka waga i otyłość to poważny problem nie tylko ze względów wizualnych, ale także zdrowotnych. Wraz z otyłością pojawiają się różne schorzenia i choroby, szczególnie związane z sercem. Aby temu zapobiec, teraz i w ogóle o każdej porze roku można skorzystać z trzech prostych trików. Pomogą one także tym, którzy do sylwestra chcieliby się pozbyć zbędnych kilogramów.

 

CZYTAJ TAKŻE: Niewiarygodne! Kobieta zadźgała Ukraińca nożem! Była jego…

 

Po pierwsze trzeba jeść regularnie i mniejsze zdrowe posiłki. Oczywiście nie chodzi o to by się nie najadać czy odmawiać sobie czegoś. Często jednak się przejadamy. Należy wsłuchać się w organizm, jeść wolniej i poczekać aż nadejdzie uczucie sytości i wtedy przestać jeść. Jeśli uczucie nie nadchodzi, można wypić trochę wody lub odczekać 15 min po posiłku i wtedy zdecydować czy jemy dalej, czy już nam wystarczy. Najlepiej jeść co 3-4 godziny.

 

Po drugie trzeba się ruszać. Nie musi być to coś bardzo angażującego i zmuszającego do wysiłku. Wystarczy, że zimą ubierze się ciepło i pójdzie na spacer. Można też wybrać inną formę aktywności, np. iść na siłownię, basen, zumbę lub poćwiczyć w domu. Dobrze zabrać się za ćwiczenia, gdy mamy ochotę podjadać. Wtedy o tym zapomnimy.

 

Po trzecie zmiana nastawienia. Nie trzeba od razu zmieniać wszystkich swoich nawyków i zrezygnować z wszystkiego. Jeśli chcesz schudnąć, zastanów się najpierw dlaczego to robisz – dla zdrowia, dla wyglądu, bo chcesz się lepiej czuć? Wtedy zacznij małymi krokami coś zmieniać. Jeśli jadło się słodycze codziennie, jedz je co drugi dzień, potem co trzeci itp. Jeśli jadłeś coś niezdrowego kilka razy dziennie, to ogranicz to do jednego razu dziennie.

 

foto Pixabay.com