Powstaje imperium Szczepana Wójcika: Polska Grupa Medialna Rolników i Konsumentów
Polska Grupa Medialna Rolników i Konsumentów

Czy Polska Grupa Medialna Rolników i Konsumentów może stać się spoiwem hodowców, rolników, przetwórców, a przede wszystkim konsumentów rolnictwa? Takie aspiracje ma Szczepan Wójcik, hodowca bydła i zwierząt futerkowych. Do tej pory jego projekty dały się we znaki części polityków i ekologów, zwłaszcza tych radykalnych. Wójcik zasłynął też stawaniem po stronie hodowców (zarówno zwierząt futerkowych, gospodarskich i towarzyszących), myśliwych, leśników czy inwestorów okradanych – jak twierdził – „przez mafię eko-haraczową”.

 

Imperium Wójcika – Polska Grupa Medialna Rolników i Konsumentów

 

Media, które stworzył Szczepan Wójcik, portale i telewizje wSensie.pl i SwiatRolnika.info oraz magazyn „Świat Rolnika BIZNES” wraz z zapleczem Social Media mają stanowić potencjał medialny Polskiej Grupy Medialnej Rolników i Konsumentów. W jej skład wchodzić mają także Fundacja Polska Ziemia, Instytut Gospodarki Rolnej czy spółka K45.

 

„Media to moja pasja. Chcę dotrzeć do jak największej rzeszy ludzi z moim przekazem”

 

– mówi w zeszłym roku Szczepan Wójcik w rozmowie z Dziennik.pl w artykule „Zablokował ustawę o zakazie hodowli zwierząt futerkowych. „Bym przestał walczyć, trzeba mnie zabić””

 

Po kilku podpaleniach jego ferm, o co podejrzewano ekstremistów ekologicznych, Wójcik nie odpuścił. W zeszłym roku brał udział w europejskich protestach rolników krzywdzonych przez tzw. europejski zielony ład, a dzisiaj zakłada organizację pn. Polska Grupa Medialna Rolników i Konsumentów.

 

PGMRiK – Polska Grupa Medialna tarczą dla rolnictwa

 

„Sześć lat temu zrealizowałem swoje pierwsze medialne marzenie. Powstał portal informacyjny SwiatRolnika.info z doskonałą telewizją rolniczą i konsumencką. Wszyscy mówili „to nie może się udać”. A jednak, to nie mogło się udać lepiej! A jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Najwyższy czas, by powstała Polska Grupa Medialna Rolników i Konsumentów!”

 

– pisze Wójcik  w swoim felietonie opublikowanym na SwiatRolnika.info

 

Inicjator powstania Polskiej Grupy Medialnej przypomina także swoje dotychczasowe osiągnięcia.

 

„Sukces „Świata Rolnika” zrodził następne media. Powstała doskonała telewizja i serwis wSensie.pl, a także całe social media, dzięki którym dotarliśmy bezpośrednio czy pośrednio do niemal wszystkich Polaków. Zbudowaliśmy w gronie ekspertów Fundację Polska Ziemia, której akcje społeczne tj.  #RespectUs, obiegły cały świat. Powołaliśmy do życia Instytut Gospodarki Rolnej. Jego eksperci w największych polskich mediach bronili producentów żywności i konsumentów zarówno przed obcym lobbingiem, jak i morderczymi dla polskiej gospodarki ideologizmami ekstremistów prośrodowiskowych i prozwierzecych, którzy omyłkowo nazywani są ekologami. Wychodziliśmy zawsze przed szereg, broniąc polskich rolników, polskiej gospodarki i praw polskich konsumentów. Będąc awangardą polskiego rolnictwa, doszliśmy do miejsca, w którym kończymy długi marsz i zaczynamy biec po swoje jako „Polska Grupa Medialna Rolników i Konsumentów”!”

 

– zapowiada twórca PGMRiK.

 

Szczepan Wójcik twierdzi, że koronawirus pokazał Polakom, że rolnictwo to nie odory, zanieczyszczanie środowiska, nękanie zwierząt, ale ciężka praca i bezpieczeństwo żywnościowe Polaków, które gwarantują jedynie krajowe, duże, towarowe ośrodki rolnicze. Taki przekaz stoi na antypodach ideologii radykalnych Zielonych, którzy bez wątpienia odnotują powstanie Polskiej Grupy Medialnej Rolników i Konsumentów.