Tak się „łowi” milionerów. Szwedzka blogerka zdradza sposób

W Internecie można znaleźć wiele blogów na różny temat. Najczęściej są to blogi dotyczące mody, polityki lub lifestylu. Pojawia się także dużo porad na różne tematy. Tym razem szwedzka blogerka radzi jak usidlić milionera i go poślubić!

Mowa tutaj o Annie Bey, która z pochodzenia jest Szwedką, ale aktualnie mieszka w Wielkiej Brytanii. Ma 31 lat i prowadzi internetową szkołę uwodzenia milionerów. Kobieta stwierdziła, że latem zawiera się więcej znajomości niż podczas innych pór roku, dlatego zdradziła jak można poderwać bogacza.

Jej zdaniem kobiety zwrócić uwagę mogą na basenie lub na plaży. Jest jednak małe „ale.” Muszą wyglądać elegancko i z klasą.

Sądzi również, że bikini musi być dopasowane do sylwetki danej kobiety i wielkości jej biustu.

„Jeśli jest duży, nie unikniecie trójkątnego stylu, który tak naprawdę wam nie pomoże. Nie sprawi, że wasze piersi będą wyglądać zachęcająco.” – zaznaczyła.

Poradziła też, by nie zakładać tunik, ponieważ na ciele wyglądają zbyt masywnie. Odradziła krótkie spodenki, które jak stwierdziła wyglądają „tanio.”

Podkreśliła, że nie warto nosić klapek – podobno chodzenie w nich jest sprzeczne z dress codem. Woli żeby kobiety nosiły efektowne kapelusze, a nie czapki z daszkiem.

Zgadzacie się?

View this post on Instagram

I almost never collaborate with any brands or places that I visit because I want to keep my content as honest & real as possible. For that reason, I happily tag brands & companies when I know it’s of interest to you and I like them personally. But on a rare occasion I get disappointed with what I’ve recommended and I feel it’s my responsibility to share with those who follow me. Yesterday was such occasion. What started as an amazing experience at this gorgeous hotel, ended up in a complete disaster at their restaurant. And it wasn’t only us who had this experience, others too when we were there. I understand that mistakes happen but there is a limit to what’s acceptable. I can tolerate a few hiccups. But the line gets drawn with poor customer service, not acknowledging the problem or trying to make up for it somehow – that in itself just shows the professionalism of an establishment! Have you ever had terrible service & how did you deal with it? #schoolofaffluence #jetsetbabe

A post shared by Anna Bey – School of Affluence (@schoolofaffluence) on

Źródło: nczas.com

Foto: Instragram/AnnaBey (screen)