Wizerunkowy blamaż top model? Zwycięzca reklamuje środki higieny intymnej [FOTO]

Zwycięzca szóstej edycji Top Model Patryk Grudowicz zareklamował środki do higieny intymnej, czym wzbudził zażenowanie wielu internautów. To produkty firmy 4organic.

 

„Może Ty sie zajmiesz jeszcze hodowlą jedwabników?” – ironizuje jeden z użytkowników instagrama. Podobnych, a nawet bardziej niewybrednych komentarzy są dziesiątki. Wiele osób uważa, że reklama środków higieny intymnej to wizerunkowy blamaż top model i samego zwycięzcy.

 

„Lepiej usuń ten post, bo każdy będzie cię kojarzył jako tego od spraw intymnych.” – sugeruje inna osoba. Grudowicz wykorzystuje swój wizerunek w mediach społecznościowych do promocji wielu produktów, czyli pełni rolę tzw. influencera. To nowoczesny rodzaj zarabiania w sieci przez znane osoby. Czasem jednak – jak w tym przypadku – bezrefleksyjne kontrakty mogą odbić się czkawką.

 

Poniżej wspomniane zdjęcie Grudowicza: